قیمت نصب کابینت
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

قیمت نصب کابینت در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات کابینت بسیار مهم است. یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی تاثیر به سزایی دارد آشپزخانه است و همان طور که می دانید مهمترین قسمت در آن هم کابینت آشپزخانه می باشد که امروزه تنوع زیادی برای کابینت آشپزخانه موجود است که با سبک آشپزخانه از جنس کابینت هایگلاس، MDF و … استفاده می شود. قیمت کابینت براساس متراژ است که با توجه به جنس و برند تولیدی آن قیمت هایشان متفاوت است.

کسانی که به دنبال تعویض کابینت های قدیمی هستند  پس از انتخاب طرح و جنس کابینت MDF  از فروشنده می خواهند با توجه به متراژ آشپزخانه قیمت نهایی را برای آنها محاسبه کنند، بعد از اعلام فروشنده، خریدار متعجب می شود با دانستن اینکه چگونه محاسبه قیمت نصب کابینت آشپزخانه انجام می شود کاملا توجیح می شوید، قیمت نصب کابینت به این صورت است که کابینت زمینی و دیواری براساس متراژ طول محاسبه می شود که 60 درصد هر متر طول به کابینت های زمینی و 40 درصد به کابینت دیواری تعلق می گیرد.

محاسبه قیمت نصب کابینت

ابعاد استاندارد برای کابینت های دیواری با عمق 30 سانتیمتر با ارتفاع  70 سانتیمتر، کابینت های زمینی عمق 55 و ارتفاع 72 سانتیمتر است. اگر کابینت آشپزخانه را بخواهید بیشتر از این استاندارد طراحی نمایید، متراژ طول قیمت نصب کابینت را محاسبه نمایید.

در محاسبه متراژ کابینت ها قسمت هایی که کنج آشپزخانه قرار گرفته اند یا فضاهایی که ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، سوپر مارکت ها و … به گونه ای دیگر محاسبه قیمت نصب کابینت انجام می شود.

یک متر کابینت هایگلاس یا کابینت MDF شامل : دو دیواره، یک کف، یک طاق و درب می باشد که قیمت نصب کابینت همانگونه که بالا توضیح داده شد محاسبه می شود.

شرکت آرین آرایه دارای متخصصین زبده در زمینه طراحی کابینت، ساخت و نصب کابینت ارائه خدمات می نماید.

منبع: قیمت نصب کابینت

تلفن اختصاصی:  88376557

 





:: برچسب‌ها: کابینت , کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 4714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: